Urządzenia biurowe

Jeżeli chcą Państwo wyposażyć swoje biuro, zaistniała potrzeba wymiany lub zakupu nowego urządzenia biurowego, jak drukarka, urządzenie wielofunkcyjne, telefon, faks, niszczarka, czy centrala telefoniczna, to zapraszamy do nas. Rynek zapełniony jest olbrzymią ilością urządzeń i wybór nie jest prosty. Jeżeli chcą Państwo mieć pewność, że urządzenie, które zostanie zakupione będzie spełniało oczekiwania, będzie tanie w utrzymaniu i będzie cechowało się wysoką bezawaryjnością, to nie warto kupować urządzenia samodzielnie. Najlepiej określić swoje wymagania odnośnie nowego sprzętu i przekazać je nam, a my pomożemy dokonać właściwego wyboru.

Żyjemy w czasach, w których kupno drukarki za 100 zł nie jest już problemem, a klient dokonujący takiego zakupu jest szczęśliwy, że zawarł dobrą transakcję. Niestety jest szczęśliwy do momentu, gdy próbuje kupić do niej materiały eksploatacyjne i okazuje się, że komplet atramentów, kosztuje dwa razy więcej niż drukarka. My doskonale zdajemy sobie sprawę, jak to działa, a, że zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze, to w zależności od oczekiwań, zawsze doradzamy odpowiednie i najbardziej opłacalne dla niego rozwiązanie.

Opłacalność eksploatacji jest bardzo ważnym czynnikiem, ale nie jedynym którym powinniśmy się kierować przy wyborze urządzeń biurowych. Bardzo ważną kwestią jest bezawaryjność, długa gwarancja, łatwość obsługi, wielozadaniowość i inne. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dużej ofercie, zaproponujemy Państwu najlepsze rozwiązanie.

Mamy w swojej ofercie doskonałe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne czołowyc światowych producentów jak Brother, HP, Ricoh, Canon i wielu innych.

Oferujemy telefony i faxy firm Panasonic, Siemens, Motorolla.

Oczywiście, w każdej chwili można u nas nabyć atramenty, tonery i folie do tych urządzeń, oryginalne i zastępcze. Oferujemy wysokiej jakości papier do drukarek, zwykły i foto.

Posiadamy pełną ofertę akcesoriów do rozwiązań sieciowych, telefonicznych i zasilających.